Podľa tagu

Zobraziť zoznam

FAQ

Objednal som si oblečenie, ktoré je mi po odskúšaní malé. Ako postupovať pri výmene?

S Tvojou požiadavkou nás môžete kontaktovať prostredníctvom dostupných kontaktov. Oblečenie starostlivo zabaľ a zašli na našu korešpondečnú adresu. Presný postup nájdeš v časti: Reklamácie a vrátenie tovaru.

 

Koľko trvá dodanie objednaného tovaru?

Štandardne tovar expedujeme do 3 pracovných dní. Každý produkt má uvedenú dobu expedície pri popise pod piktogramom “hodinky” vedľa fotografie tovaru.

 

Tovar mi po dlhšej dobe stále neprišiel, prečo a ako môžem problém riešiť?

V prípade oblečenia ktorého sme dodávateľmi, môže nastať predĺženie doby expedície z dôvodu zvýšeného záujmu o konkrétne modely.

*Naše oblečenie odoberáme od overeného výrobcu s obmedzenými kapacitami. V niektorých prípadoch z dôvodu obmedzených výrobných kapacít nestíhame pokryť všetky objednávky naraz a vybavujeme primárne najstaršie objednávky. Nakoľko nie je v našom záujme zvýšiť produkciu na úkor kvality, veríme,že meškanie doby dodania objednávky pochopíš. O situácii pravidelne informujeme prostredníctvom nášho Facebooku.

Pri objednávaní neprehliadni dobu dodania daného tovaru, ktorá korešponduje s našimi skladovými zásobami.

 

Máte všetky produkty skladom?

Väčšinu produktov áno. V prípade nových produktov uvádzaných na trh dopĺňame naše skladové zásoby priebežne, podľa aktuálneho dopytu. Obmedzené skladové zásoby sa vyskytujú v prípade oblečenia, z dôvodu nemožnosti presne odhadnúť záujem o konkrétne veľkosti a farebné kombinácie.

 

Tovar mi po dlhšej dobe stále neprišiel, prečo a ako môžem problém riešiť?

Väčšinu CD odoberáme priamo od interpretov, ktorí sú časovo vyťažení. U uvedeného dôvodu naše skladové zásoby nestíhajú pokryť dopyt a doba dodania sa môže predĺžiť.

V prípade oblečenia ktorého sme dodávateľmi, môže nastať predĺženie doby expedície z dôvodu zvýšeného záujmu o konkrétne modely.

*Naše oblečenie odoberáme od overeného výrobcu s obmedzenými kapacitami. V niektorých prípadoch z dôvodu obmedzených výrobných kapacít nestíhame pokryť všetky objednávky naraz a vybavujeme primárne najstaršie objednávky. Nakoľko nie je v našom záujme zvýšiť produkciu na úkor kvality, veríme,že meškanie doby dodania objednávky pochopíš. O situácii pravidelne informujeme prostredníctvom nášho Facebooku.

Po odoslaní objednávky sa na stránke objaví Tvoje číslo objednávky, ktoré si starostlivo uchovaj. V prípade záujmu o preverenie aktuálneho stavu nás kontaktuj na shop(zavináč)rukahore.sk s číslom Tvojej objednávky. Radi Ti odpovieme.

 

Objednal som si tovar, avšak neobdržal som email s potvrdením. Kde nastal problém?

Štandardne zasielame rovnopis o objednávke prostredníctvom emailu. V niektorých prípadoch evidujeme problém s doručovaním na verejné servery služieb “Azet.sk, Seznam.cz” “Email.cz”, ktoré evidujú naše emaily ako “Spam”.

Tvoju objednávku však v našom systéme evidujeme.

 

Informovali ste ma o odoslaní objednávky,avšak nič som neobdržal. Ako môžem problém riešiť?

O odoslaní objednávky Ťa informujeme prostredníctvom emailu a SMS.
Expedíciu tovarov pre nás zabezpečujú aj služby Slovenskej pošty Bohužiaľ stretávame sa s prípadmi, keď doručovateľ (poštár) neupovedomí adresáta o zásielke prostredníctvom oznamu (“žltého papierika”). V tomto prípade je Vaša zásielka uložená na pošte po dobu 18dní, po ktorú je si možné zásielku prevziať s podacím číslom, ktoré Ti bolo zaslané v SMS / emaily.  V prípade pochybností nás kontaktuj!. Obratom Ti zašleme podacie číslo zásielky, pod ktorým si môžeš zásielku prevziať.

 

Objednal som si CD z limitovanej ponuky podpísaných kusov, avšak neobsahuje podpis. Prečo?

V prípade predpredaja a nových CD v ponuke obsahuje štandardne prvých 100-300 kusov podpis interpreta. Z dôvodu obmedzeného počtu kusov podpis získavajú len chronologicky staršie objednávky, ktoré spadajú do uvedeného limitu.